Rabu, 26 Mei 2010

Maafkan Aku Bocah kecilku

Maafkan aku bocah kecilku...........
Kau menunggu kepulanganku dari kerja hingga kau tertidur lelap
Maafkan aku bocah kecilku..........
Yang tak mendengar ceritamu di hari yang kau lalui
Maafkan aku bocah kecilku..........
Diusiamu yang belia
Kau telah melihat emosi jiwa terungkap antara ayah dan ibumu
Mata;Telinga dan pemikiran akan merekam apa yang kau lihat dan kau dengar
dan menyerap dalam jiwa
Maafkan aku bocah kecilku.........
Akan tak kemampuanku menjadi ayah yang baik bagi dirimu
Maafkan aku bocah kecilku.........
Bila kelak aku tak mampu melihatmu lagi
Satu hal yang selalu ku sampaikan padamu 
Apa yang kau lihat dan kau dengar diantara waktu dan musim
Itulah yang akan membentuk rasa;hati;dan jiwa dalam dirimu
Hingga kau memahami cinta;kasih;dan sayang dalam hidupmumaafkan aku bocah kecilku
maafkan aku bocah kecilku

Tidak ada komentar:

Posting Komentar